Onze finalisten voor 2019 - Beste gebruik van de Apteco Marketing Suite award

Gepubliceerd: 07 nov 2019

De jaarlijkse award van Apteco is om het effectieve gebruik van de Apteco Marketing Suite™ te vieren. Om marketingactiviteiten te stimuleren, de klantervaring te verbeteren en om diegenen te belonen die daardoor meetbare voordelen voor hun organisatie hebben opgeleverd. De finalisten van dit jaar zijn:

English Heritage
Ageas Insurance | R-cubed
Protyre | Purple Agency
Petplan | TAP London
Nisbets | Qbase

Alle deelnemers van Apteco Live 2019 krijgen de gelegenheid om op hun favoriete inzending te stemmen na een informele netwerksessie en korte presentaties van de finalisten.

De eindscore is een gelijke combinatie van de punten van de Apteco juryleden en stemmen van het publiek. De inzending met de hoogste totaalscore wint, en de winnende inzending wordt bekendgemaakt aan het einde van het event op vrijdag 22 november in RIBA, Londen.

Bij de selectie van de finalisten waren de Apteco juryleden op zoek naar het volgende:

  • Effectief en vaardig gebruik van de Apteco Marketing Suite™
  • Creatieve toepassing van de software om zakelijke- en marketingdoelstellingen te bereiken
  • Details over hoe een marketingstrategie werd bedacht of ontwikkeld met behulp van de Apteco Marketing Suite™
  • Meetbare verbeteringen in de klantervaring
  • Bijdrage aan commercieel succes door ROI, campagneprestaties en verbeterde marketingprocessen

Apteco wenst alle finalisten van dit jaar veel succes!