Resultaten om te vieren
Apteco is ontworpen om succesvolle resultaten te leveren voor bedrijven van elke omvang en in alle sectoren.
Ervaar de kracht van onze oplossingen
We combineren state-of-the-art technologie met een vriendelijke, laagdrempelige houding waarbij uw wensen - en die van uw klanten - altijd voorop staan. Onze focus is om u te helpen klanten en prospects centraal te stellen bij alles wat u doet. Waarom? Omdat het altijd resulteert in gezonde, duurzame en winstgevende relaties.
Personalisatie
Vermijd massacommunicatie en behandel elke prospect en klant als een individu.
Customer journey
Zorg ervoor dat klanten de meest relevante boodschap ontvangen op basis van de positie in de klantreis.
Marketing dashboards
Maak uw data gebruiksklaar. Zet de inzichten uit dashboards vandaag nog om in campagne-acties.
Customer segmentatie
Maak gerichte campagnes zodat de juiste doelgroep op het juiste moment de juiste boodschap ontvangt.
Customer data platform (CDP)
Alle klantdata en kanalen samen in een marketingplatform voor betere campagnes.
Doelgroepen opbouwen
Creëer snel doelgroepen wanneer u ze het meest nodig heeft.
Omni-channel communicatie
Lever consistente, gerichte marketingberichten via alle kanalen en contactmomenten.
Predictive analytics
Communiceer effectiever door te begrijpen wie uw klanten zijn en waar ze in geïnteresseerd zijn.
Automation
Maak gerichte campagnes voor maximale efficiëntie en effectiviteit.
Targeting en analyse
Neem beslissingen op basis van inzichten uit data.
Succesvolle marketingcampagnes stimuleren
We zijn pioniers op het gebied van bruikbare data en helpen u op verschillende manieren bedrijfsgroei te stimuleren. We delen ze graag met u.
We gebruikten Apteco FastStats® om de retentie van fans te voorspellen en als onderdeel van het wekelijkse prestatiebeheerproces rondom de aankoop van abonnementen. Met nog een paar dagen te gaan, zaten we 10.000 kaartjes van ons verkoopdoel af. Met Apteco FastStats ontdekten we dat de overgrote meerderheid van deze fans zouden overgaan op de aankoop van een abonnement, wat betekent dat de inzet van essentiële marketingactiviteiten zich vertaalden naar het gewenste resultaat.
Kyle Cockett, Insight Manager, Everton