Boost de algehele verkoop

Waarschijnlijk verzamelt uw bedrijf al dagelijks een schat aan gegevens over klanttransacties. Waarom zou u de kracht van rijke transactiedata niet benutten om meer herhaalbezoeken te genereren en de verkoop te verhogen? Data verzameld van klanten van loyaliteits- en beloningsprogramma's kunnen worden gebruikt om verdere aankopen te stimuleren door middel van gerichte promoties.

Retail Intro Image
Voer slimmere marketingcampagnes uit

Voer slimmere marketingcampagnes uit

Wilt u dynamische multi-channel campagnes beheren met meer geavanceerde targeting? Een idee zou kunnen zijn om gepersonaliseerde promoties te creëren op basis van bijna realtime transacties - zowel in de winkel als online. Maar dat is nog maar het begin van wat u kunt doen op basis van inzichten uit uw data.

Optimaliseer de klantervaring

Optimaliseer de klantervaring

Verbeter de ervaring die u klanten biedt door gedetailleerde targeting te vergroten. Bewaak en evalueer koppelingen tussen online en offline transacties om op maat gemaakte promoties voor elke klant te creëren en campagnes te stroomlijnen.

Automatiseer gerichte marketing efforts

Automatiseer gerichte marketing efforts

Stuur duizenden gerichte berichten per dag naar verschillende klantprofielen via verschillende kanalen, zoals e-mail, sociale media en pushberichten via sms. Als u dit soort processen eenmaal heeft ingesteld om te worden geautomatiseerd, heeft uw personeel meer tijd vrij om zich te concentreren op meer strategische initiatieven.

Door de SCV te leveren aan analisten en marketeers bij Greggs via de intuïtieve front-end die wordt geleverd door Apteco FastStats®, heeft het team voor het eerst een echt inzicht gekregen in het gedrag en de motivaties van klanten.

Greggs

Versterk de customer journey

Evalueer data over hoe klanten uw website en winkels gebruiken om de effectiviteit van elk contactmoment tijdens de customer journey beter te begrijpen. U kunt bijvoorbeeld gebruik maken van het gedrag van online winkelwagens en transactiegegevens om betere informatie over recency/frequency/value (RFV) op te bouwen, wat u zal helpen uw volgende campagne te optimaliseren.

Meer weten

Retail

Krijg een single view van de klant

Ontwikkel een beter begrip van uw klanten op basis van activiteiten op vele kanalen en houd hun waarde in de loop van de tijd bij. Ontdek wat een klant motiveert om te kopen - en gebruik gedragsdata om een ​​beste volgende aanbieding te doen waarop ze geneigd zijn te reageren.

Meer weten

Retail

Gerelateerde producten

Apteco Marketing Suite™ tools helpen uw doelgroepen te analyseren.

Apteco FastStats®

Apteco FastStats®

Transformeer digitale en offline databronnen in overzichtelijke visuals die een compleet klantbeeld laten zien. Analyseer zelf de grootste datasets en krijg meer inzicht in de effectiviteit en resultaten van campagnes.

Apteco PeopleStage™

Apteco PeopleStage™

Zet inzichten om in doelgerichte acties. Met onze software kunt u gepersonaliseerde marketingcampagnes creëren, managen en uitrollen over offline en online kanalen.

Apteco Marketing Suite integraties

Maak nu de overstap en werk met grote nauwkeurigheid en efficiëntie door de integratie van de Apteco Marketing Suite met uw bestaande applicaties en tools.

Ervaar de Apteco Marketing Suite tijdens een persoonlijke demo.

Boek een demo