Apteco Orbit®
Apteco FastStats®
Apteco PeopleStage®
Lees beoordelingen door onze klanten op Capterra.com.
Luister naar wat onze partners en klanten te zeggen hebben over het werken met Apteco
Ageas
Sinds het project is geïmplementeerd, levert het team meer campagnes via zowel het kanaal als het merk, waaronder een verdubbeling van het aantal uitgezonden e-mails tegen 5% van de kosten vóór de wijziging.
Ageas
Avanti West Coast
We zijn enorm blij met de respons op Club Avanti. Het ledenaantal blijft groeien en dat lijkt voorlopig niet te stoppen! Klanten waarderen de kortingen en de mogelijkheid om gratis tickets te verdienen. De data uit Apteco ligt aan de basis van dit succes en geeft ons duidelijke inzichten in de effectiviteit van het programma.
Mark Murphy, Head of Loyalty, Avanti West Coast
BRAX
Door de implementatie van de Apteco hebben we nu onbeperkte toegang tot klantdata en kunnen we zelfstandig en flexibel analyses, selecties en evaluaties uitvoeren. De verkregen inzichten helpen ons om onze marketingcampagnes beter te sturen. Apteco ondersteunt ons bij het klantgerichter denken en handelen.
Tina Madeleine Schulze, Hoofd CRM, BRAX
CACI
Ik vind het prettig dat de Apteco marketing software snel is, zodat je heel snel een antwoord op je vragen kunt krijgen. Iedereen bij Apteco maakt zijn handen vuil, zelfs als het niet hun taak is, zijn ze bereid om te helpen.
Laura Walker, Senior Insight Consultant, CACI
Callcredit Information Group
Callcredit Information Group gebruikt de Apteco marketing software technologie al meer dan 10 jaar om tellingen, profileringanalyses en extracten uit data te leveren. De Groep gebruikt de technologie ook als hulpmiddel voor klanten om toegang te krijgen tot hun klantendatabases die worden gehost door Callcredit. We vinden de software gebruiksvriendelijk voor zowel ontwikkelaars als klanten, en het Apteco team is geweldig om mee samen te werken.
Directeur Customer Services, Callcredit Information Group
Canon
Door Market Insight / Apteco FastStats® te gebruiken in combinatie met Dun & Bradstreet data, kon Canon een consistente klantsegmentatie implementeren. Bovendien creëert de oplossing de nodige zichtbaarheid die de ontwikkeling van een klantgerichte aanpak ondersteunt en een betere klantervaring op middellange termijn bevordert.
John Marks, B2B Strategie Manager, Canon