"Ik wil dat mijn klanten consistente berichten ontvangen, ongeacht het kanaal of
contactmoment."

"Ik moet stoppen met single channel, single step campagnes."

Uniform bericht, meerdere kanalen

Vier van de tien marketeers noemden omnichannel marketing als een belangrijk initiatief in ons jaarlijkse Data Trends rapport. Toch zegt slechts 15% dat ze dit in hun campagnes hebben bereikt. Customer journeys zijn zelden identiek, waardoor het begrijpen van elke unieke klant en het communiceren met hen via het juiste kanaal op het juiste moment absoluut cruciaal is. Bovendien moet elke communicatie relevant, persoonlijk en consistent zijn.

Omni Intro Image
Relevante kanalen

Relevante kanalen

We weten dat e-mail goed werkt en print is nog altijd relevant, maar welke kanalen heeft u al geprobeerd? En welke werken het beste om uw belangrijkste doelstellingen te bereiken? Van sociale media tot pushmeldingen, gebruik de juiste kanalen om customer journeys in
kaart te brengen.

Omni- (niet multi) channel

Omni- (niet multi) channel

Omdat omni-channel nog niet de standaard is, zegt 75% van de marketeers dat multi-channel campagnes hun strategie domineren. In werkelijkheid betekent dit dat verschillende kanalen onafhankelijk van elkaar worden gebruikt. Leer hoe u consistentie tussen kanalen kunt gebruiken om een ​​omni-channel aanpak te ondersteunen.

Wees waar uw klanten zijn

Wees waar uw klanten zijn

Moderne marketing gaat over slim, creatief en aanwezig zijn. Het klinkt vermoeiend, maar met de juiste planning en tools wordt het harde werk voor u gedaan, zodat u op het juiste moment op de juiste manier met uw klanten communiceert.

De Apteco Marketing Suite™ biedt onze klanten directe toegang tot een robuust marketingplatform. Het helpt ons om de activiteit van onze klanten te optimaliseren en om de juiste boodschap op het juiste moment aan de juiste persoon te tonen.

Daniel Guest, Directeur, R-cubed

Attribution modelling

Het berekenen van de impact van marketinginspanningen kan ingewikkeld zijn. Als u alleen kijkt naar de laatste stap voor de aankoop, worden eerdere contactmomenten mogelijk over het hoofd gezien. Terwijl de initiële interesse aanleiding kan zijn voor meer effectieve berichten in de funnel. Afhankelijk van het doel van uw campagne zijn er verschillende evaluatiemodellen waarmee u het succes van uw hele marketingcampagnes meet.

Meer weten

Attribution Modelling

Campagne management

In de complexe marketingomgeving van vandaag is het cruciaal om individuele campagne routing in verschillende fasen en via verschillende kanalen te ontwerpen. Hierdoor kunt u beslissen wie welke inhoud en via welk kanaal ontvangt, zodat elke klant altijd een persoonlijke ervaring krijgt.

Meer weten

Campaign managment

Gerelateerde producten

Apteco Marketing Suite™ tools helpen uw doelgroepen te analyseren.

Apteco FastStats®

Apteco FastStats®

Transformeer digitale en offline databronnen in overzichtelijke visuals die een compleet klantbeeld laten zien. Analyseer zelf de grootste datasets en krijg meer inzicht in de effectiviteit en resultaten van campagnes.

Apteco PeopleStage™

Apteco PeopleStage™

Zet inzichten om in doelgerichte acties. Met onze software kunt u gepersonaliseerde marketingcampagnes creëren, managen en uitrollen over offline en online kanalen.

Apteco Marketing Suite integraties

Maak nu de overstap en werk met grote nauwkeurigheid en efficiëntie door de integratie van de Apteco Marketing Suite met uw bestaande applicaties en tools.

Ervaar de Apteco Marketing Suite tijdens een persoonlijke demo.

Boek een demo