Infographic: Waarom zou ik me zorgen maken over customer journey analytics?
18 jun 2021 | door Kim Do
In deze infographic laten we zien hoe belangrijk het is om analyses te gebruiken om de klantervaring te begrijpen en te optimaliseren.
Uit een recent onderzoek van Apteco onder 150 marketing- en campagneprofessionals blijkt dat customer journey analytics tegenwoordig een van de grootste prioriteiten is voor marketeers. Onze handige infographic geeft een inleiding tot dit essentiële onderdeel van marketing, waarbij wordt benadrukt waarom het belangrijk is en welke waarde het voor het bedrijf oplevert.
Download de infographic als een PDF.
Download hier de volledige eGuide.
References:
1https://www.pwc.com/future-of-cx
2https://www.superoffice.com/blog/customer-experience-statistics/
3https://www.cmswire.com/customer-experience/gartner-report-highlights-emerging-customer-journey-analytics-market/
4 https://www.mckinsey.com/business-functions/marketing-and-sales/our-insights/why-customer-analytics-matter
5https://www.sas.com/content/dam/SAS/en_us/doc/whitepaper2/real-time-analytics-109676.pdf
6https://www.qualtrics.com/blog/forrester-economic-impact-of-experience-management/
7https://www.gartner.com/en/marketing/insights/articles/how-to-create-an-effective-customer-Journey-map