Infographic: Waarom zou ik me zorgen maken over customer journey analytics?

18 jun 2021  |  door Kim Do

In deze infographic laten we zien hoe belangrijk het is om analyses te gebruiken om de klantervaring te begrijpen en te optimaliseren.

Uit een recent onderzoek van Apteco onder 150 marketing- en campagneprofessionals blijkt dat customer journey analytics tegenwoordig een van de grootste prioriteiten is voor marketeers. Onze handige infographic geeft een inleiding tot dit essentiële onderdeel van marketing, waarbij wordt benadrukt waarom het belangrijk is en welke waarde het voor het bedrijf oplevert.

Infographic: Why should I care about customer journey analytics?

Download de infographic als een PDF.

 

Download hier de volledige eGuide.

Download Unlocking the full value of customer journey analytics

References: 

1https://www.pwc.com/future-of-cx
2https://www.superoffice.com/blog/customer-experience-statistics/
3https://www.cmswire.com/customer-experience/gartner-report-highlights-emerging-customer-journey-analytics-market/
4 https://www.mckinsey.com/business-functions/marketing-and-sales/our-insights/why-customer-analytics-matter
5https://www.sas.com/content/dam/SAS/en_us/doc/whitepaper2/real-time-analytics-109676.pdf
6https://www.qualtrics.com/blog/forrester-economic-impact-of-experience-management/
7https://www.gartner.com/en/marketing/insights/articles/how-to-create-an-effective-customer-Journey-map

Kim Do

Marketing Manager Apteco Benelux

Sinds begin 2020 werkt Kim bij Apteco, waarbij zij verantwoordelijk is voor de marketingactiviteiten in de Benelux regio. Kim heeft ruim 10 jaar marketing ervaring op het gebied van social media, evenementen, web TV en partnermarketing in de internationale B2B en MarTech sectoren. Met haar kennis en passie zoekt zij naar groeimogelijkheden voor het bedrijf. In haar vrije tijd houdt Kim van reizen, fashion en Zumba fitness.