"Ik wil elke klantervaring personaliseren."

"Ik wil geen massacommunicatie verzenden."

Individualiteit herkennen

Uit ons jaarlijkse Data Trends rapport blijkt dat het aantal marketeers dat contentblokken personaliseert jaar na jaar toeneemt. En het is geen verrassing waarom, aangezien prospects en klanten beiden beter reageren op marketingcommunicatie die hun voorkeuren en gedrag laat zien. Maar een hoge mate van personalisatie kan alleen worden bereikt met een hoogwaardig, 360º klantbeeld en door ervoor te zorgen dat campagnes altijd data compliant zijn.

Identity Image
Kanaalvoorkeur
Kanaalvoorkeur

Een veel voorkomend probleem voor marketeers in de digitale wereld van vandaag is dat er te veel kanalen zijn om uit te kiezen. Met Apteco kunt u betrokkenheid en kanaalinteracties analyseren om ervoor te zorgen dat u communiceert met de beste aanpak om het campagnesucces te verbeteren.

Personal touch toevoegen
Personal touch toevoegen

Waarom het wiel opnieuw uitvinden als er beproefde gepersonaliseerde campagnes bestaan? Van verjaardagen tot weersafhankelijke triggers en aanbiedingen voor re-engagement aanbiedingen, geautomatiseerde marketingcampagnes kunnen een personal touch bieden en resultaten opleveren.

Best next time
Best next time

Elke klant heeft zijn eigen kooppatroon en met volledige transactiegegevens kunt u eenvoudig en snel de optimale tijd voor het verzenden van communicatie berekenen en de kans op een aankoop vergroten.

Dankzij de Single Customer View (SCV) database en het FastStats® systeem kunnen we elke communicatie personaliseren door te kiezen voor de meest geschikte en kosteneffectieve kanaalmix. Elke boodschap wordt met uiterste nauwkeurigheid afgestemd op de klant en precies op het moment verstuurd wanneer de auto van de klant het meest waarschijnlijk aandacht nodig heeft.

Morgan Jamison, Hoofd Retail Marketing, Protyre

Individuele communicatie

Gebruik uw klantgegevens om de talloze contentvarianten efficiënt te beheren. Maak segmenten en individualiseer inhoud met analytische kennis om automatisch duizenden verschillende berichtvariaties te creëren.

Individual Communications

Best next offer

De toekomst voorspellen is niet mogelijk, maar u kunt de volgende aankopen van uw klanten veel nauwkeuriger voorspellen. Door aankoopgeschiedenis te combineren met populaire productcombinaties en de waarschijnlijkheid van elke klant om een ​​aankoop te doen, kunt u de beste volgende aanbieding als variabele opslaan en op elk moment toegang krijgen tot de meest recente suggesties.

Personalisation

Boost je e-mailmarketing met Apteco

Verstuur gepersonaliseerde e-mails waar je doelgroep blij van wordt

Ontwerp, automatiseer én verzend hypergepersonaliseerde e-mails rechtstreeks vanuit Apteco's marketingplatform.

Gerelateerde producten

Apteco marketing software tools helpen uw doelgroepen te analyseren.

Apteco FastStats®

Apteco FastStats®

Transformeer digitale en offline databronnen in overzichtelijke visuals die een compleet klantbeeld laten zien. Analyseer zelf de grootste datasets en krijg meer inzicht in de effectiviteit en resultaten van campagnes.

Apteco PeopleStage™

Apteco PeopleStage™

Zet inzichten om in doelgerichte acties. Met onze software kunt u gepersonaliseerde marketingcampagnes creëren, managen en uitrollen over offline en online kanalen.

Wij werken gemakkelijk samen met anderen

Door Apteco software te integreren met uw bestaande martech-stack en ESP, creërt u één versie van de waarheid. U beschikt zo over betrouwbaardere inzichten voor efficiënte campagnes.

Ervaar de kracht van Apteco software met een persoonlijke demo.